Emner på bloggen

tirsdag den 18. juni 2013

Flere billeder og et enkelt link

Så har vi været langs igen, denne gang i Næstved, det var et ret så spontant marked for os da vi først fik det på plads om mandagen som vi tog afsted fredag.

På dette marked fik jeg prøvet at farve med blodbøg, hvilket gav den lækreste chokolade farve, skal nok når det er vasket få taget et billede af det og ligge op.

Så er jeg ellers i fuld gang med at haspe garn op, farver jo også for andre og der har jeg lige fået 50 garn nøgler hjem der skal bejdses og farves.

Så har jeg lovet et par kvinder i Næstved at ligge nogen youtube links op til nålebindning så det må jeg heller lige få gjort (og regner med i løbet af kort tid at have lavet nogen på dansk)

http://www.youtube.com/watch?v=Y-LwR2DZ1YM med engelsk forklaring på Oslo sting


Så har vi fået taget lidt flere billeder af det plantefarvet garn, lidt tættere på.

Lidt birk og løg farvet garn

Løg farvet garn. Det kan svagt ses men der er en  som både er brun og rød, dette er farvet både med løg og krap

Krap farvet garn

Grå bynke

Kastanie

blodbøgs gryden er over




Dem alle sammen på rad og række


Ingen kommentarer:

Send en kommentar