Emner på bloggen

mandag den 29. juni 2015

En lille update


Jeg er alt for dårlig til at huske at opdatere min blog.
Men her er en lille update på hvad jeg blandt andet har lavet det sidste stykke tid. Energien og overskudet har ikke været det store, så der er ikke så meget at vise frem. Jeg har selvfølgelig nålebundet og plantefarvet, men ikke noget vildt i ikke har set før.


Her til aften har jeg sat en portion roser over. De skal så koges af flere gange og så blendes for at blive lavet til rosen perler. Jeg skal nok se om jeg ikke kan lave en billed forklaring undervejs 


Jeg har i løbet af vinteren lavet en del snørre. Det er lavet enten ved at knytte med fingrene eller på en Snorregaffel 




Det herner nogen af mine mest brugte redskaber.
Bagerst ligger der et haspetræ, bruger det når garn skal vindes op
Min yndlings håndten yderste til venstre
I midten ligger en lille udgave af en Snorregaffel
Det sidste er en vindepind, den kan brugesnpr man skal rulle garn op i kugler

Et af de første sæt slyngbolde jeg har lavet..  De er til at børn kan øve sig til at blive ildgøgler 


Jeg fik købt mig et par slyngstokke på dette års kmm.
Det går fantastisk hurtigt med at lave snørre





Ingen kommentarer:

Send en kommentar